script type="text/javascript">

Englantia osto- ja myyntihenkilöstölle

Yritysten kasvavan kansainvälistymisen vuoksi joutuu osto- ja myyntihenkilöstö uudenlaisten haasteiden eteen. Yhteydenpidossa asiakkaisiin ja jälleenmyyjiin kohtaa yhä useampia kieliä ja kulttuureja, jolloin vakuuttava ja selkeä viestintä muodostuu välttämättömäksi.

Englantia osto- ja myyntihenkilöstölle on C.C. Communicationin erikoiskurssi, joka on suunniteltu niin hankinnoista kuin myynnistäkin vastaaville henkilöille yrityksessänne. Vaikka näiden kahden työtehtävän vastuualueet eroavatkin toisistaan, molemmissa vaaditaan erinomaista kielitaitoa asetettujen tavoitteiden saavuttamiseksi. Voimme auttaa teitä viestimään tehokkaasti englanniksi.

Englantia osto- ja myyntihenkilöstölle -kurssilla käydään läpi sanastoa ja fraaseja, joita tarvitaan yhteydenpidossa ostajiin tai jälleenmyyjin, ulkomailla järjestettäville messuille osallistumisessa, sekä reklamaatioiden ja tiedusteluiden hoitamisessa.

Kurssilla voidaan esimerkiksi käsitellä seuraavia aihealueita:

  • vastuualueet: päämäärät ja tavoitteet, työnkuva, myyntitapaamiset, tilaukset
  • uudet asiakaskontaktit: messut, suhteiden luominen (small talk -strategiat, sähköpostiviestintä)
  • tarjoukset: myyntipuhe, tarjouksen tekeminen, ehdotuksen pyytäminen, asiakkaan kuunteleminen
  • neuvottelut: vinkkejä onnistuneisiin neuvotteluihin, yritysvierailut, neuvottelutyylit
  • tilaukset: tilausten tekeminen puhelimessa ja verkossa, sopimusehdot, yleisesti käytetyt sanonnat
  • asiakaspalvelu: ongelmien selvittäminen puhelimessa ja kirjallisesti; kirjeiden laatiminen, reklamointi

Edellä mainittujen aiheiden lisäksi kurssilla voidaan käsitellä tuote-esittelyjen pitämistä tai esimerkiksi erilaisia strategioita asiakkaan vakuuttamiseksi. Räätälöimme kurssin sisällön, tason ja aikataulun oppilaiden tarpeiden pohjalta. Voimme myös testata osallistujien taitotason ennen kurssin alkamista.

Kiinnostuitko?

Jätä Tarjouspyyntö!